Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 30, 2006
Image Size
4.9 MB
Resolution
550×400
Thumb

Stats

Views
5,221
Favourites
159 (who?)
Comments
111
Downloads
486
×
Okay, here it is! The movie nobody has been waiting for!

Sorry, no preloader JUST yet. You will probably have to wait a little while for this to load. :{{{

This is sort of a... BETA version, if you will. There MAY be a few hiccups and problems here and there, but all will be fixed within the next few days.

Maybe...

Along with the touch ups, I will also add some goodies like hidden scenes and such. And they'll actually be hard to find unlike the hidden scene in Weerd Flazh 4! How fun.

Anyway, enjoy.
Add a Comment:
 
:iconmadmazda:
Madmazda Featured By Owner Apr 14, 2013  Student Digital Artist
credits end,end,END,END!!!!!!!!,OMG ENDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:P
Reply
:iconmadmazda:
Madmazda Featured By Owner Apr 14, 2013  Student Digital Artist
looool hamsterz
XD
Reply
:iconmadmazda:
Madmazda Featured By Owner Apr 14, 2013  Student Digital Artist
a pinetree and a marshmallow,erm...sheep?,sausage,sheep again
Reply
:iconpastamaker:
PastaMaker Featured By Owner Jul 22, 2012
I love how the sausage is like "wtf just happened" at the end XD.
Reply
:icondln-00x:
DLN-00X Featured By Owner Mar 15, 2012  Professional Digital Artist
Hi Hi Puffy Ami Umi, Take on Me, Mario, Star Wars, and Hamster Dance?! Best. Flash. EVER.
Reply
:iconninjagoddess3:
ninjagoddess3 Featured By Owner Jan 26, 2011
The marshmallow is sooo cute
Reply
:iconangiedragoness:
Angiedragoness Featured By Owner Jun 28, 2010  Hobbyist Digital Artist
OMG I CAN'T BELIEVE IT!!! THE HAMPSTER DANCEEE!!! I LOVE IT!!!
Reply
:iconderyl32:
Deryl32 Featured By Owner Jun 1, 2010
omg i just wanna squeeze that marshmallow! XD
Reply
:icondarksetoofhate:
DarkSetoOfHate Featured By Owner Sep 17, 2009
XD Omg, LOL!!! BIG TIME LOL!!!! Funny crap man funny crap!
Reply
:iconvaneetra:
Vaneetra Featured By Owner Jul 22, 2009  Hobbyist Digital Artist
I watched the ENTIRE thing... including the thousands of credits! :D

Also, did you get the balloon idea from Scrubs? Just curious...

Freaking AWESOME animation!!!
Reply
Add a Comment: